Jump to content

Nanni 3.100 HE 29 hk


riddari

Recommended Posts

Nanni Diesel generelt ,har opparbeidet ett meget godt rennome her Nord ihvertfall.

 

 

 

Kan ikke se at det er noe problem om du ikke har delelageret som nærmeste nabo!

Posten ordner vel det meste.

Erfaringsmessig er dette en motor som bare går og går...og da blir jo behovet for nærhet til delelageret mindre betydningsfullt.!!!!!

 

(I motsetning til motorer med "annen valør")!!!!

Link to post
Share on other sites

Ja, der er forhandler med dele - så det skulle være ok. Overvejer også Volvo MD 2030, men Nanni er ca. 10.000 kr. billigere at købe, og måske er den mindst lige så god!?

<{POST_SNAPBACK}>

Heller bedre enn volvo, Nanni er vel bygd på Kubota, japansk kvalitetsmotor.

Gearet som følger med (TMC) er jo av god kvalitet også.

 

http://www.nogva.no/Produkter/Nanni/nanni.html

 

JOH

Redigert av Janoho (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Vi leide en Oceanis 331 tre uker en sommer for noen år siden. Den båten hadde Nanni motor. Eneste motor jeg har opplevd driftsproblemer gjennom de båter jeg har eid/leid. Tror det skyldes underdimensjonert drivstoffsystem mellom tank og motor. Jeg syntes motoren gikk veldig hardt og den støyet og vibrerte langt mer enn VP motorene jeg er vant til. Etter de erfaringer jeg hadde vil jeg ikke ha Nanni i mine båter.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...