TrikkerN Lønning Startet 8.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2015 Er det normalt at det ryker en del fra utlufting til Oljekjøleren? Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 8.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2015 Det er ikke noe lufting på oljekjøler? Eneste stedet det ryker litt på disse er slagene fra ventildeksler og inn på flammedemper. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 8.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2015 Litt dårlig formulert av meg. Det ryker fra slangen(e), når jeg kobler fra flammedemperen. Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 8.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2015 Det skal ryke litt fra disse slangene. Dette er ventilasjon av veivhus og toppdeksler. Hvordan du fikk dette til å bli en oljekjøler må du forklare deg selv. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 8.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2015 Det skal ryke litt fra disse slangene. Dette er ventilasjon av veivhus og toppdeksler. Hvordan du fikk dette til å bli en oljekjøler må du forklare deg selv. Der kan du se, DieselDahl Mener jeg ble fortalt at det heter det, men man lærer stadig noe nytt!:) Da slår jeg meg til ro med at dette er normalt. Har litt noia etter at jeg fikk vann i olja.(https://baatplassen.no/i/topic/113657-vann-i-olje-volvo-penta-aq260gm350/) Startet opp i dag og alt så like fint ut, nå gjenstår det bare å få testen den på sjøen!:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.