Erik Startet 9.Mars.2015 Del på Facebook Startet 9.Mars.2015 Skal på tur til helga, så det er på tide å fylle tankene for sesongen, men som alltid, så er det litt stress å finne vann så tidlig på året. Litt rart egentlig, på våre kanter av landet, det har vel knapt vært frost i år... Noen som vet om det feks er vann i slangene på Vassøy nå? Evt vet andre steder i nærheten der man kan få seg en dråpe. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Poseidon Svart 9.Mars.2015 Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 Hva med Hillevågsvannet?Der vet jeg at de stenger og åpner litt dag for dag, avhengig av værmeldingen .... Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
marius Svart 9.Mars.2015 Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 Servicebrygga til Riska Båtforening på Hommersåk har varmekabel i vannet og er åpent året rundt. Den ligger til styrbord side 50 meter før rutebåtkaien. For øyeblikket ligger det en båt fortøyd longside pga.oppgraderinger av brygger, men det er god plass til å bakke inn langs utrigger foran den. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 9.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 Høres bra ut, da er det muligheter Men jeg hadde håpet å kunne ordne vann en kveldstund før helga, så hvis det er noen som vet om noe enda mer bynært så er det bare å komme med flere forslag Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Erik Svart 9.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 Det enkleste er ofte det beste. Det var kommet vann ute på bryggene i Lundsvågen der jeg ligger om vinteren. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Poseidon Svart 9.Mars.2015 Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 Det enkleste er ofte det beste. Det var kommet vann ute på bryggene i Lundsvågen der jeg ligger om vinteren. Lundsvågen? Jeg har alltid vann på kaien min, og det er jo like i nærheten. Skulle du trenge vann en gang senere er det bare å gi meg et pling, så ordner vi det Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Erik Svart 9.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 Høres bra ut, takker for det. Er rett i nærheten ja, ser din stolte skute nesten daglig når jeg lufter hunden :-) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.