mons Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Songvår fyr åpner igjen. Det er nå startet en venneforening for Songvår fyr som har til hensikt å drive fyret omtrent slik dykkerklubben gjorde tidligere. De har meldt seg inn i forbundet kysten, og vil være endel av kystleden her i distriktet. De har fått lov å bruke stoff fra hjemmesiden til Søgne dykkerklubb, og er i ferd med å bygge opp egene hjemmesider Songvår fyrs venner Jeg ønsker de lykke til, og anbefaler et besøk der på det varmeste. Mons Quote Mons Link to post
Ingar Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Ikke enkelt å drive fyr på dugnadsbasis, først ga Søgne Dykkerklubb opp, nå kan det samme være i ferd med å skje med de som tok over. Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.