Fyr i Fyllinga Startet 9.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2015 Hei, jeg har kjøpt en gammel Marex 23 med 290 Volvo Penta drev. Malingen på drevet var meget nedslitt, så jeg har slipet/børstet det ned til metallet som vis på bildet. Er det noen som har noen meninger/anbefalinger over hva jeg nå videre må gjøre for å få drevet grunnet og lakkert slik at det blir tipp-topp? Er det noen spesielle matrialer, grunning, mailing, etc jeg bør benytte? (Jeg har tilgang til kompressor og lakkeringssprøyter.) Sitér dette innlegget Link to post
DUKE III Svart 9.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2015 Logg inn på jotun.no....ligger video der som muligens gir deg svar på ditt spørsmål! Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart 10.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2015 http://www.jotun.com/no/no/b2c/how-to/video/how-to-maintain-prop-boat.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.