Poseidon Startet 9.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2015 I fjor informerte jeg om at Sjøfartsdirektoratet planla revisjon av pensum og læreplan for D5L- og D5LA-sertifikatene. Jeg inviterte også baatplassens brukere til å komme med innspill som kunne bringes videre inn i arbeidsgruppen - som jeg var forespurt om å delta i. Nå er arbeidsgruppen forlengst ferdig med gjennomgangen og læreplanene har vært ute på høring. HER finner dere de nye planene. Idag fikk jeg Sjøfartsdirektoratets informasjonsmagasin NAVIGARE, med en 2-siders presentasjon av den nye opplæringen for Fritidsskippere. Noen, meg selv inklusive, skulle ha ønsket å endre enda mer enn det som ble gjort, men det er ikke så enkelt å få store "omveltninger" gjennom byråkratiet :saint: Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Artekno Svart 10.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2015 Og hvilken vei har det gått? Har "bukken som passet havresekken" fått utvidet læreplanen, slik at man kan undervise enda flere timer? ;-). ;-) Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Kenneth 81 Svart 10.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2015 Fortsatt 120 timer står det i teksten, så det ser ut som at akkurat den biten har holdt seg stabil. Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.