Bisse Startet 11.Mars.2015 Del på Facebook Startet 11.Mars.2015 Vinduene i kalesjen begynner å bli vanskelig å se ut av. Noen som har erfaring med vask av kalesjevindu? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
index Svart 11.Mars.2015 Del på Facebook Svart 11.Mars.2015 Fukt en klut med lampeolje, og tørk vinduene med denne. Blir nesten som nytt! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Worry II Svart 11.Mars.2015 Del på Facebook Svart 11.Mars.2015 Jeg bruker vaselinolje. Gnir til det blir borte. Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 11.Mars.2015 Del på Facebook Svart 11.Mars.2015 Vinduene i kalesjen begynner å bli vanskelig å se ut av. Noen som har erfaring med vask av kalesjevindu? Jag köpte på Lars H rekomendationer ett medel i vit flaska från Meguiers Plast X som är kanon. Gammalt blev som nytt och det blev en bra smuts och vattenavisande yta efter behandling. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 11.Mars.2015 Del på Facebook Svart 11.Mars.2015 Produsenten min anbefaler: vask med grønnsåpevann og la tørke. Den matte grønnsåpehinna - når tørr - poleres vekk til ruta skinner og følgelig er mettet med fet og god grønnsåpe, og ikke uttørket av vaskemidler. Men det hender jo jeg tyr til jiff spay, med påfølgende konsekvens at jeg har byttet litt for mange vinduer på litt for kort tid. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 11.Mars.2015 Del på Facebook Svart 11.Mars.2015 Mine ble grå i plasten. Vasket med det meste helt til det ble hull(ble litt ivrig). Kjøpt ny kalesje nå.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.