Noen Lunde Startet 11.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2015 Har ein sabb med ein reversering der det er 4 tørn frå forrover til akterover, ka alternativ har eg til å bytte ut denne giren med ein litt enklere versjon ...Skal leies ut til turister...Kan den fra sabb 10 passe? Sitér dette innlegget Link to post
Ballard Svart 11.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 Tviler på om det er noen enkle løsninger i henhold til ditt ønske. Forstår det slik at du har kobling og reversering med vridbar propell. Men du snakker også om gir, og det er jo noe annet. Da får du fast propell, men da må hylse og aksel med propell også skiftes ut. Koblingshus og reversering til Sabb 10 hk, kan ikke brukes på Sabb type 2G. Det fantes riktig nok en type 2GY, som hadde påmontert kobling og reversering lik type 1G, men den hadde utveksling 1,5 : 1. Du har 2 : 1. Mitt forslag er, ta godt vare på den motoren du har. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 12.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2015 Kan den fra sabb 10 passe? Det kan eg ikkje tenkja meg. No var der laga ein Sabb 2GZ, den hadde ei omstyring med 1/4 tørn frå forover til akterover. Om denne omstyringa vil passa på din motor, veit eg ikkje, men det er den løysinga som kan vera verd å prøva. Sjølv ville eg langt foretrekka ei omstyring med 4 tørn framfor eit gear, som er enten full stigning forover eller full stigning akterover, men det er meg. Magne Sitér dette innlegget Link to post
trixie2 Svart 12.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2015 Sabb 22 er vel levert som livbåtmotor med gir. Konkluderer da med at slike gir må finnes rundt om. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 12.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2015 Sabb 22 er vel levert som livbåtmotor med gir. Konkluderer da med at slike gir må finnes rundt om. Det stemmer, men den var ogso levert med gear, uten at det var livbåtmotor. Sabb 2GHR var levert med Hurth HBW 20 gear. Ei ombyggjing er kanskje mulig, men er den verd det? Det å setja inn eit gear, krev fast propell, som i sin tur krev ny aksel, fordi ein fast propell ikkje passer denne akselen. Ein Sabb med omstyring har strak linje i transmisjonen, retningen på veivakselens forlengelse går uforandret til propellen. Eit gear HBW 20 byggjer utgåande aksel ned med 85 mm frå inngåande aksel. Dermed vil ikkje høgde / retning av motor / aksel / hylse / propell stemma lenger, og installasjonen krev ikkje berre heilt ny oppretting, men retningen av hylsa må justerast, Som sagt, det er kanskje mulig, men enkelt er det ikkje . . . Magne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.