Dr.blind Startet 11.Mars.2015 Del på Facebook Startet 11.Mars.2015 Hei Første gang jeg skal vårklargjøre båt. Var innom maritim å handlet bånnstoff, fikk anbefalt Seajet 034 Emperor til min båt, en maxum daycruiser. Vasket godt til høsten med vannlinjerens og den ble fin og ren. Og samme prosedyre nå før jeg hadde på bånnstoff. Lurer på om dette bånnstoffet skal være så tynnflytende? trodde bånnstoff var ganske tykkflytende, men det var lett og påføre og dekket veldig godt. Men holder det med et strøk? Båten ligger i glomma og ligger ikke på vannet om vinteren. Båten hadde ingen groe når jeg tok den opp ifjord bare litt gul missfarving som forsvant med høytrykksvask og litt skrubb me kost. Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Seajet 034 Emperor hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
engestol Svart 11.Mars.2015 Del på Facebook Svart 11.Mars.2015 (redigert) Seajet bunnstoff er veldig tyntflytende ja ;) Pleier å være nok med ett strøk :) Redigert 11.Mars.2015 av engestol (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 11.Mars.2015 Del på Facebook Svart 11.Mars.2015 ta 2 i vannlinja og litt ned det slites litt mer her. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.