rikksn Startet 12.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2015 Har søkt litt på nett og her på baatplassen men ikke funnet noe svar. Noen som har kjennskap til disse lampene og kan fortelle meg hvordan jeg åpner de for å bytte pære? De står i en USA produsert båt. Jeg har vridd og dradd så langt jeg føler jeg kan uten å ødelegge noe. På oversiden kan jeg kjenne enden på noen skruer slik at de er skrudd fast på pære siden. Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Hjelp med åpne lampe/bytte pære hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
Fjorddykkeren Svart 13.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 Se om det er små utsparinger i ytterkant av glass. På noen skal du vippe av glasset, andre skal du vri på metalkappen ytterst for å løsne. Sitér dette innlegget Link to post
rikksn Svart 16.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2015 Takker! Jeg lot det stå til å vridde alt jeg maktet på metall ringen og jaggu kom de tilslutt :) Når de først er av så ser jeg hvorfor de er så vanskelige, tappene på metall ringen ligger i klem mellom taket og indre lampe hus. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.