Jump to content

Hvem bunnsmører i Hordaland/Rogaland?


Steini

Recommended Posts

Heisann.

 

Lurer på å ta seilbåten min på land i april, for å få den bunnsmørt. Da eg har liten tid til å gjer dette sjølv i år, så tenkte eg da kunne vert greit å få det gjort av andre.

 

Er det nokon som kan tipsa meg om nokre plassar som kan utføra arbeidet for meg, i Hordaland eller Rogaland?

Link to post
Share on other sites

Stavanger Yahtsenter gjorde slikt før. De har flyttet og skiftet navn, tror de heter Stavanger båtservice nå, eller noe sånn, og ligger på klasa skjæret, fortsatt Stavanger.

 

Men det tar nok lenger tid å seile til Stavanger fra Stord med grodd seilbåt, enn det tar å smøre den selv der den er .... :lipseal:

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Takk for tips :) Å seila til Stavanger plager meg ikkje, båten er ikkje så mykkje grodd heller heldigvis. Skal sjå om eg finner noko info om Stavanger båtservice på nettet.

 

Bergen lystbåtservice, såg ikkje ut som om dei hadde utstyr til seilbåt.

 

Har også sendt mail til abc båt i Stavanger, men har ikkje fått svar enno....

 

Tar gjerna i mot fleire tips

Link to post
Share on other sites

Skal du først til Stavangerområdet; prøv heller Åmøy Havn (95185000) enn ABC er nå mitt råd.. der får du i alle fall svar om de ikke et mitt oppi et løft eller noe. De har travellift som tar opp til 75', og jeg opplever dem som svært servicevennlige og profesjonelle. I tillegg holder Garstad til i i samme bygg hvis du trenger service på motoren.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...