Jump to content

Gammel/sprukket plexiglass, finne det noe man kan smøre på?

rolandsnekke

Recommended Posts

Hei, er det noen som vet om dette går ann å fikses med noe midler som smøres på eller andre ting ? er veldig usikker på hvor jeg kan få kjøpt/lagd sånne vinduer så derfor jeg lurte på om det går ann å fikse det først. Men hvis noen vet hvor jeg kan få noen til å lage det så gjerne si ifra :)

bilde

Ja, beste er nok å få byttet de ut. Men jeg ser Biltema har noe remedier som skal gjøre slitne billykter blanke og fine igjen. Skal lure på om det kan fungere??

Kjøpte det og polerte opp glassene på instrumentene mine på dashen. (Turteller, tankmåler etc..) Fungerte som bare det! Måtte gnukke og gni fælt, men blanke ble de!

Om dette middelet egner seg på disse rutene, er jeg mer usikker på.. De ser ferdige ut..

Skvulp Båtforening
Nor Star 290, 2001
Hjemmehavn; Slependen, Bærum

Gjennomgående sprekker lar seg ikke polere bort med noe som helst. Men det burde være fort gjort å skifte dem ut med nye, bare ta ut de gamle og få en glassmester til å lage nye i mest mulig ripebestandig plastkvalitet. Eller aller helst glass, men da bør de være helt rette.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

nei de er ikke så buet, har fått tak i no pleksiglass(var ganskebøyelig) på jobb så planen er å prøve å få lagd til nye i morgen. tenkte å bytte ut pakningene også da, få det i oorden ;) noen som vet om det finnes bua vindusvisker?? den som er på nå er dønn rett og tar bare helt oppe i hjøret av ruta :P sees godt på den ene bildet ;)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...