Skipper Worse Svart 2.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2005 Kineserne bytter ut sykkelen med bil i et stadig større tempo, og det er mange kinesere ca. 1.250.000.000. Den økonomiske veksten der er oppe i 8,5% per år. Om 20 år vil 100 millioner kinesere ha samme levestandard som oss. Ja, ja, det blir nok en råd med det . <{POST_SNAPBACK}> Tja, hvordan, da? Må vel ha en kjapp liten atomkrig snart, for å unngå at kineserne bruker opp alle jordas ressurser ... (neida, bare tuller ...) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
ultra1 Svart 2.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2005 Tja... Større bunkersanlegg får plats-priser på fax/mail hver eneste ukedag, så ser ikkje det som noen overhengende fare at bunkersprisen skal fyke i været her. Går noen noen liter gjennom et tankanlegg i løpet av måneds tid, er tankbåt og fyller opp vertfall en gang i måneden. Tenk på at en stor fiskebåt glatt fyller 200.000liter... Tippa prisen vil ligge på mellom 5,2-5,5 i sommer. Hadde en bare fått farget bensin til båter Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2005 Hei, heeeei Dere som har fyllt drivstoff i år, har dere husket å legge inn prisen på "drivstoffbørsen"? Finnes under medlemssider. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Arnstein Svart 3.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2005 Tippa prisen vil ligge på mellom 5,2-5,5 i sommer. <{POST_SNAPBACK}> Tror du har rett i det, men bli ikke overrasket om du ser 6-tallet. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Kjelli Svart 3.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2005 Hei, heeeei Dere som har fyllt drivstoff i år, har dere husket å legge inn prisen på "drivstoffbørsen"? Finnes under medlemssider. Lars H. <{POST_SNAPBACK}> Nå har jeg utført det, får håpe andre også gjør det. Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
Atco Svart 4.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2005 Var i Tønsberg i dag og hentet kalesjen. Sjekket pumpeprisen i Ollebukta.....7.66.- Dro så til Vallø for å sjekke båtplassen....6.47.- Helt utrolig at det skal være så stor forskjell innenfor et par nautiske. Positivt at Vallø også i år prøver å være billigst i området. P.S De skal visst åpne (eller har åpnet? ) på Nesbrygga Prisen lagt inn i drivstoffbørsen Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
Fjordutsikt Svart 2.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2005 Jeg sjekket prisen i Langesund på tirsdag, da kostet den 6,90 <{POST_SNAPBACK}> Jeg fyllte diesel den 26.5.05 og nå var dieselen steget til 7,05 pr. ltr. hos NOR Bunkringanlegg ANS (Hydro Texaco) Langesund. Jeg har oppdatert Brennstoffbørsen. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 2.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2005 Jeg fyllte diesel den 26.5.05 og nå var dieselen steget til 7,05 pr. ltr. hos NOR Bunkringanlegg ANS (Hydro Texaco) Langesund. Jeg har oppdatert Brennstoffbørsen. <{POST_SNAPBACK}> I Oslofjorden er det forstsatt mulig å fylle til under kr 6 pr. ltr. Fyllte snaut 500l på Halvorshavn/Filtvedt sist fredag til 5,85 pr ltr. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
anton Svart 2.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2005 For to år siden seilte jeg fra Arendal til Tromsø. dieselen var dyrest i Arendal, så ble den billigere og billigere jo lenger nord vi kom. Med bensinprisen er det stikk motsatt. Det er altså ingen logisk forklaring på drifstoffprisene. I år er det helt vilt med bensinen. I løpet av en dag kan prisen på samme Statoilpumpe hoppe opp og ned flere ganger med 1 krone i slengen. Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 2.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2005 For de som kjører forbi Kr.sand vil jeg anbefale å fylle opp hos hos Nilsen på Flekkerøya (Skålevik - se Drivstoffbørsen for tlf osv.). Han driver tankanlegg for fiskeflåten og kjent for å ligge en god del under marinaene for småbåtfolket. Vet også at det er mulig å få fylt fra bil. En får da fyringsoljepris som jo er gunstig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.