Ask Startet 16.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2015 Hei I 1986 kjøpte eg min første båt. Det er ei open sørlandssnekka, m. vindskjerm, tre, 21 fot, kalesja og 8-10 hk ferskvasskjølt Sabb. Då seglinga tok overhand tok eg båten inn i ein garasje, og der har den stått i 12 år. Eg innser at eg ikkje kjem til å ta den på sjøen med det fyrste, og vurderar å selja den. Einkvan som har tankar om verdien? (Eg skulle sjølvsagt lagt ut biltete, men det har eg aldri fått til her på BP.) Ask Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 16.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2015 Er dette en sak for BP? KJøp og slag synes jeg du kan legge til Finn. GL Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 16.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2015 Tja, har den stått uten noe form for vedlikehold i 12 år - rundt 10k for en eldre en? Skriver ikke hvor gammel den er. Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 16.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2015 Hei.Klart du kan spørre om råd ang.prisvurd.her på Båtforumet.Vanskelig å si uten bilder men vil si 5-8tus. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Ask Svart 17.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2015 Hei Dette er ikkje ei salsannonsa. Eg har ikkje bestemt meg for om eg vil selja båten. Eg veit ikkje kor gamal båten er men den er nok frå 60-talet eller eldre. Motoren er 77-modell, me det har stått ein annan motor i båten tidlegare. Båt og motor er i god stand. Eg sveivar motoren nokre tørn 8-10 gonger i året. Ask j Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2015 Jeg vil tippe et sted rundt 20-25.000,-. Kanskje mer om den er i veldig god stand. Sørlandssnekker er populære, særlig på Sørlandet. Så det blir neppe noe stort problem å få solgt den. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Festina_Lente Svart 17.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2015 Einkvan som har tankar om verdien? (Eg skulle sjølvsagt lagt ut biltete, men det har eg aldri fått til her på BP.) Ask Hei Ask, Er det en pen båt i god stand så burde den kunne hente inn oppunder 20´? Motoren er jo mellom 5´og 10´ bare den. Ad bilder: når til og med jeg klarer det så er jeg sikker du og kan få det til. Gå inn på tråden din. Gå helt ned til bunnen av siden. Velg legg til svar, og trykk på ikonet Laste opp bilder En ny side kommer opp som kaller seg uploadify, gå inn på denne Trykk på ikonet velg bilde for opplasting Da kommer en dialogboks opp med filene på datamaskinen din marker den filen/ bildet du vil bruke, trykk velg/open/bruk eller hva det nå heter Så kommer bildet inn på uploadify Marker bildet i uploadify, da kommer det opp i en boks. Trykk kopier Gå tilbake til innlegget du holder på å lage Velg det lille ikonet like under smilefjeset - ser ut som et lite bilde En liten dialogboks kommer opp (overskrift URL) - trykk ctrl+v så limes adessen til bildet ditt inn (fra "kopier" i uploadify. Oppsann, her kom bildet av min gamle sørlandssnekke inn i tråden....: Hadde vært artig å se din! Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 18.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2015 Hei Festina Takk for hyggeleg svar, og gode tips. Eg skal freista å ta nokre bilete, og legga dei ut. VIl du sjå båten "live" så ta kontakt når du er i Sunnhordland. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.