tad Startet 2.Mai.2005 Del på Facebook Startet 2.Mai.2005 Hei Er det noen som vet hvor man kan få tak i "bøttetoalett"? Disse vanlige bøttene med en "sittering" på. (Vet ikke hva de heter). Hadde de lokk? Har ikke hatt hell i å finne det på nettet. Jeg har litt plassproblem i båten , og tenkte at bøttetoalett var en god nødløsning. (Kun bimilibim) Eller er det noen som har et gammelt ett som de skal bli kvitt? tad Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 2.Mai.2005 Del på Facebook Svart 2.Mai.2005 du mener vell porta potti toalet, fåes vell på maritim tror jeg Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 2.Mai.2005 Del på Facebook Svart 2.Mai.2005 Bøtte toalett (bøtte med doring) forekommer meg å stort sett være større i både diameter og høyde (spesielt), ihvertfall de jeg har sett, enn en liten portapotti. Portapotti tror jeg også du vil finne rensligere og greiere å håndtere. Se på de minste type porta potti, tror det er mest plassbesparende, og til kun bimelibim er sikkert minste sort godt nok. Erik. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Walter_S Svart 2.Mai.2005 Del på Facebook Svart 2.Mai.2005 Er det noen som vet hvor man kan få tak i "bøttetoalett"? Disse vanlige bøttene med en "sittering" på. (Vet ikke hva de heter). Hadde de lokk?Prøv en butikk som selger hytteutstyr - det er vel egentlig en hyttedo - eller noen som driver med campingvogn-tilbehør........... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Cirkeline Svart 2.Mai.2005 Del på Facebook Svart 2.Mai.2005 (redigert) "Bæsj og Carry" er nok den beste løsningen. Bøtte med løs ring??? Bølgeskvulp...... og vips så er bøtta tom. Clas Ohlson har en kopi av Portapottien, prisen er jeg ikke sikker på. Redigert 2.Mai.2005 av XD3P (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 2.Mai.2005 Del på Facebook Svart 2.Mai.2005 Prøv en butikk som selger hytteutstyr - det er vel egentlig en hyttedo - eller noen som driver med campingvogn-tilbehør........... <{POST_SNAPBACK}> Helt korrekt Walter_S, "Hyttebutikken" er en kjede dog også markedsført under andre navner enkelte steder. Disse bøttene selger de der. Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 2.Mai.2005 Del på Facebook Svart 2.Mai.2005 portapotti får du både hos maritim og seasea og watski. Jeg har hatt det i seilbåt og nå i Brum (har 4 jenter ombord - og porta'n får ikke mange minuttene alene!), og det fungerer alldeles utmerket. Hvis jeg ikke husker feil koster originalen fra ca. 800,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.