MaSa Startet 19.Mars.2015 Del på Facebook Startet 19.Mars.2015 Første turen ut idag, hadde ikke testet ankervinsjen, men testet vinsten forran før sjøsetting ! Tok en. Tur ut idag skulle droppe anker, men det var helt dødt! Ingenting skjer! Jeg har sjekket de 2 sikringene jeg vet om. Ha r sjekket kablene til bryter de er tilkoblet , har ikle multimeter med meg så får ikke sjekket om det er strøm ditt ! Uansett så slipper den hverken på bryter eller fjernkontroll. Så nå lurer jeg på hvor jeg skal fortsette å lete! Skal få tak i ett multimeter får å måle om det er strøm i det hele tatt til panelet. Noen tips? Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
fredrant Svart 19.Mars.2015 Del på Facebook Svart 19.Mars.2015 Det sitter vel et rele med en automatsikring nære vinsjen. Sjekket denne? Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 19.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2015 Hei ja sjekket den, og fikk multimeter nå. Er ikke spenning frem til panelet . Letet rundt kjapt og fant en avslitt kabel. Skjøtet den og nå virker det . Enkelt kjapt og greit problem for en gangsskyld :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.