HagenJR Startet 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2015 (redigert) Hei Har kjøpt nettopp kjøpt meg en ny båt. men finner ingen fabrikasjonsplate på båten så aner ikke merke. Det jeg vet er at den er ca 22 fot. Har en bmw B190/B220 motor i seg og har et bmw preg over seg! Noen som vet hva dette er? Redigert 20.Mars.2015 av HagenJR (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bertramsen Svart 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Ja den var spesiell. Vet ikke hvorfor, men jeg tenkte Flipper med en gang jeg så den...men så ser den litt amerikansk ut også...eller kanskje italiensk. Tøff båt hvertfall! Sitér dette innlegget Fjalar.no - Startside med eget gratis annonsetorg Link to post
Hebbe Svart 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Vet ikke, men tenker Wellcraft når jeg ser denne. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Frese på Svart 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Tenker også Wellcraft. Garantert ikke Flipper Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Kan minne litt om scand formel, men både fordekk og vindskjerm er forskjellig. Fin båt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.