Tallisman Startet 20.Mars.2015 Del på Facebook Startet 20.Mars.2015 På mitt stevnbeslag er det montert en kobbertråd på nederste bolt som er forbundet med en anode. denne kobbertråden ser jeg for meg og fjerne. Lurer litt på om det er andre muligheter en kan gjøre for og hindre tæring på stevnbeslag og hylserør . Kobbertråden vil jeg fjerne på grunn av att jeg har lekkasje en eller annen plass på stevnlageret ved og fjerne denne kobbertråden kan en skru bolten helt inn og derfor oppnå en mye bedre tettning. Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 20.Mars.2015 Del på Facebook Svart 20.Mars.2015 Skift ut kobbertråden med et patentbånd av kobber. Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 20.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2015 Ja patenbånd vil nok gjøre jobben bedre en streng så takk for tipset. Mulig det er andre som har en enda bedre ide? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 20.Mars.2015 Del på Facebook Svart 20.Mars.2015 Du kan kanskje ta en ledning og feste innvendig i båten på hylsa og så ut til sink som du monterer på hekk. Om det er like bra vet jeg ikke.. Men blir vel samme prinsipp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.