sunnmøre Startet 21.Mars.2015 Del på Facebook Startet 21.Mars.2015 Har ein gullande god Yanmar 2GM20F som har fungert bra i alle år. Har no fått ei lekkasje i høgtrykkspumpa. Lek såpass mykje at det må ordnast før båten kan brukast. Ikkje noko stas med diesellukt. Det ser ut til å kome diesel frå der røra som går til dysene er kobla mot høgtrykkspumpa. Har bestilt pakning nr 6 og 10, og O-ring nr 13. Har aldri skrudd på ei høgtrykkspumpe før, så eg lurer på om det berre er å opne opp mutter nr 12 slik eg kjem til pakningane, eller om dette er problematisk. Ser der er fjør på teikninga (11), så det er dumt om smådelar vil "hoppe ut" og bli vansklege å montere igjen. Godt mogleg det er nok å skifte O-ringen, men bestilte alle pakningane. Var ikkje så gale dyrt Kjem til å skifte pakningane på begge røra. Flott om de har har tips. Får delane neste veke. Satsar på å få båten sjøklar til påske:-) Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 21.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2015 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.Mars.2015 Del på Facebook Svart 22.Mars.2015 (redigert) Tettet en slik for 15 år siden, med å løsne mutteren på dyse-røret, Og da var nr. 12 " løs " så den ble ettertrekt og alt ok. Redigert 22.Mars.2015 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
sunnmøre Svart 28.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2015 Då har eg fått pakningane. Kan godt hende at det er tilstrekkeleg å stramme nr 12, får sjå. Trur eg kjem til å opne opp å skifte pakningane når eg fyrst er i gong, så får eg heller angre etterpå... Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 28.Mars.2015 Del på Facebook Svart 28.Mars.2015 Hvis du bytter pakning nr 6 må pumpesylinder opp og da renner diesel i pumpehuset ned i motoren. Frarådes. Ved lekkasje på pakning nr 6 renner dieselen inn i motoren. Pakning nr 10 kan byttes, men vær nøye med renslighet og at delene kommer ned igjen nøyaktig likt som det var. Skrur du opp toppforskruvningen bytter du o-ringen. Som det er nevnt lenger oppe er det ofte løs toppforskuvning som er problemet. Bruk momentnøkkel ved tiltrekning. Mener det var 30-40 nm på disse. Se om du finner det ut. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 29.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2015 Takk for tips. Prøver med å berre bytte o-ringen for deretter å stramme opp. Blir nok bra då:-) Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 11.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2015 Enda opp med å berre skifte o-ringane. Monterte med 40 nm. Potte tett, og motoren er klar for sesongen Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 Ingen ting er bedre enn det. Har sjøl slitt litt med motorstans x2. I dag ble alt så meget bedre etter grunnleggende "utbedring". Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 11.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2015 Kjekkast når ting fungerar som det skal, ja. Diesellekkasjer er noko dritt, lukta er ikkje akkurat god Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 Enda opp med å berre skifte o-ringane. Monterte med 40 nm. Potte tett, og motoren er klar for sesongen Flott at det ble tett og det er kjekt når en kommer med oppsummering. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.