GM36 Startet 23.Mars.2015 Del på Facebook Startet 23.Mars.2015 Min Autohelm ST50 vind giver fra 1999 giver funket plutselig dårlig. Det var ingen i Norge som kunne fikse og leverandøren anbefalte bytte til en pris jeg helst ville unngå. Fant da en kar i UK på Ebay (astra610s) som selger deler og komplette ST50 vind givere. Kontaktet han og spurte om han kunne fikse min. Det har han gjort. For 120 pund skiftet han kontrollerkortet i giver, alle lagre og plastikk deler. Det mulig å kjøpe deler og fikse dette selv. Men jeg har forstått at det ikke er helt enkelt å bytte lagrene og valgte derfor å la andre gjøre det. GM36 Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 23.Mars.2015 Del på Facebook Svart 23.Mars.2015 Hei Takk for at du deler dette. Har du kontaktinfo til karen? Ask Sitér dette innlegget Link to post
GM36 Svart 26.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2015 epost: paulm(a)it-services1.demon.co.uk Hvis du googler denne adressen finner en masse deler til Raymarine og Authelm GM36 Sitér dette innlegget Link to post
Tjorven III Svart 2.Juli.2015 Del på Facebook Svart 2.Juli.2015 Hei Tenkte å advare andre om at denne karen er en stor svindler !!! Jeg sendte over min vindgiver og etter å ha mailet frem og tilbake en tid og avtalt pris på 55 pund var jeg dum nok til å overføre dette via paypal i dag. Her er plutselig svaret jeg fikk da jeg ba han om å sende den tilbake til meg : Fuck OFF I don’t care My life is a mess and you’re not my problem MED ANDRE ORD HOLD DERE UNNA DENNE KAREN OG SPRE RYKTET TIL ALLE DERE KJENNER. Tjorven III Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.