Mollestad Startet 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2015 Hei, jeg renoverer en draco 1700. Lurte på om noen er interresert i og lese? Har gjort mye nå, fortsatt masse som gjenstår. Hvis dere har noe spørsmål så er det bare og spørre! Far og sønn proskjekt. Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Bring it on! We love it.. :) Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Selvfølgelig, massevis av bilder takk Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Så klart legg ut masse bilder å tekst. Har hatt en slik båt å er morsomt å følge med Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Mollestad Svart 24.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Okei, jeg begynner til helgen! Er det noe spesifikt dere ønsker og se? Mvh Mollestad. Sitér dette innlegget Link to post
ottiss Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - https://baatplassen.no/i/topic/114386-prosjekt-draco-2100-sportscab-pimpmydraco/ Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Lag små prosesser og fotografer før under og etter. Med litt forklaringer til. Bilder sier mye. Da lærere vi andre å får tips om hvordan ting kan gjøre. Prosjekttråder er alltid gøye å følge. Stå på.. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Mollestad Svart 24.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Lag små prosesser og fotografer før under og etter. Med litt forklaringer til. Bilder sier mye. Da lærere vi andre å får tips om hvordan ting kan gjøre. Prosjekttråder er alltid gøye å følge. Stå på. Jeg har ingen erfaring når det kommer til båtpussing og lignende. Så blir vel heller at jeg må få hjelp av dere :P Bilder skal det bli nok av fremover. Blir en stort innlegg helt i starten hvor jeg går igjennom steg for steg. Også blir det små fremskritt litt fremover. Regner med at båten er klar innen helga etter påsken! Mollestad. Sitér dette innlegget Link to post
yamarin5150 Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Kjør på :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kyst1 Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Blir gøy å se :-) Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Torsen67 Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Gleder meg. Er selv på jakt etter gammel Draco. Hvilke motor sitter i? Sitér dette innlegget Link to post
Mollestad Svart 24.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Gleder meg. Er selv på jakt etter gammel Draco. Hvilke motor sitter i? Uorginal 181GM (mercruiser 3 liter 135hk). Motor som satt i den før virker som en penta. MC er fra '98. Sitér dette innlegget Link to post
hebbelille Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Alltid gøy å lese slike prosjekt tråder :) å spesielt siden jeg har holdt på med min Draco 1700 TL i 5 år, å denne sesongen gjorde jeg den klar for sesongen (vår puss + system rens på motor) Før ny eier kom og hentet den... så nå skal den gå i Oslo fjorden. Draco 1700TL er en veldig god båt, jeg syns det var veldig moro å pusse den opp :) mulig du kan finne noe info du trenger å vite her https://baatplassen.no/i/topic/77113-hebbelille-sitt-draco-1700tl-prosjekt/ Sitér dette innlegget Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC Link to post
Mollestad Svart 24.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Alltid gøy å lese slike prosjekt tråder :) å spesielt siden jeg har holdt på med min Draco 1700 TL i 5 år, å denne sesongen gjorde jeg den klar for sesongen (vår puss + system rens på motor) Før ny eier kom og hentet den... så nå skal den gå i Oslo fjorden. Draco 1700TL er en veldig god båt, jeg syns det var veldig moro å pusse den opp :) mulig du kan finne noe info du trenger å vite her https://baatplassen.no/i/topic/77113-hebbelille-sitt-draco-1700tl-prosjekt/ hat lest tråden din:) min er veldig ombygd fra tidligere eier. Men skroget er i allefall 1700:) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 25.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2015 Merc 3.0 er en god motor som er lett og billig å skaffe deler til. Vil passe ypperlig i denne båten vil jeg tro. Da har du sikkert Alpha-one drev også? Sitér dette innlegget Link to post
Mollestad Svart 25.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2015 Merc 3.0 er en god motor som er lett og billig å skaffe deler til. Vil passe ypperlig i denne båten vil jeg tro. Da har du sikkert Alpha-one drev også? alpha one drev ja. Sitér dette innlegget Link to post
Mollestad Svart 31.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 må beklage at det blir utsatt. Hvor lenge aner jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Mollestad Svart 26.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 Beklager ble ikke noe proskjekt tråd. Var en kraftig sykdomsrunde i familien. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.