Jump to content

Interesse for draco 1700 prosjekttråd?

Mollestad

Recommended Posts

Lag små prosesser og fotografer før under og etter. Med litt forklaringer til. Bilder sier mye. Da lærere vi andre å får tips om hvordan ting kan gjøre. Prosjekttråder er alltid gøye å følge. Stå på.

Jeg har ingen erfaring når det kommer til båtpussing og lignende. Så blir vel heller at jeg må få hjelp av dere :P Bilder skal det bli nok av fremover. Blir en stort innlegg helt i starten hvor jeg går igjennom steg for steg. Også blir det små fremskritt litt fremover. Regner med at båten er klar innen helga etter påsken!

Mollestad.

Alltid gøy å lese slike prosjekt tråder :) å spesielt siden jeg har holdt på med min Draco 1700 TL i 5 år, å denne sesongen gjorde jeg den klar for sesongen (vår puss + system rens på motor) Før ny eier kom og hentet den... så nå skal den gå i Oslo fjorden.

Draco 1700TL er en veldig god båt, jeg syns det var veldig moro å pusse den opp :) mulig du kan finne noe info du trenger å vite her

https://baatplassen.no/i/topic/77113-hebbelille-sitt-draco-1700tl-prosjekt/

Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC

Alltid gøy å lese slike prosjekt tråder :) å spesielt siden jeg har holdt på med min Draco 1700 TL i 5 år, å denne sesongen gjorde jeg den klar for sesongen (vår puss + system rens på motor) Før ny eier kom og hentet den... så nå skal den gå i Oslo fjorden.

Draco 1700TL er en veldig god båt, jeg syns det var veldig moro å pusse den opp :) mulig du kan finne noe info du trenger å vite her

https://baatplassen.no/i/topic/77113-hebbelille-sitt-draco-1700tl-prosjekt/

hat lest tråden din:) min er veldig ombygd fra tidligere eier. Men skroget er i allefall 1700:)
  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...