båtfyren Startet 24.Mars.2015 Del på Facebook Startet 24.Mars.2015 Vi har en Selby ifra 84 som fortjener noe oppgradering. Det er en del som er slitt for å si det mildt. Hvordan ligger båten deres på vannet? Min føles litt baktung og har laget denne tråden https://baatplassen.no/i/topic/116888-varmtvannbereder-og-sepptik-tank/ Vi har en stålbadeplattform, er denne original eller etter montert ? Det virker for meg som den muligvis er for lavt montert eller vekta bak er feil for den tar nedi vannet meste parten av tiden. Båten er tung å få opp i plan og har fått vite at med 200hk motor burde jeg marjse i ca 28kn. Det gjør jeg ikke om det ikke blåser full storm i ryggen. Har du noen bilder av løsninger eller erfaringer ville jeg satt pris på dette. Jeg er enda i planleggings fasen men starter til helgen med båt på slipp. Satser på å slipe vekk alt av gammel bunnsmøring og om tiden tillater det pusse meg opp til fender list. Andre ting vi vurderer å bytte: Sittegruppe bak Motor rom lemmer Styre og passasjer plass Vinduene lekker flere plasser, ville vært en drøm å tatt ut og fått tettet Baugspyd med anker rulle Kokeplass er flyttet ut under passasjer sete, enten så blir dette fjernet og all matlaging foregår på land eller oppgradert gass system. Styrekonsoll og elektrisk sikting skap Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.