javel Startet 25.Mars.2015 Del på Facebook Startet 25.Mars.2015 hei jeg lurer på om Polyuretanskiver kan brukes til å bygge dørt eller fundament og skott i båt? evt kom med forslag, hvor mange lag å dette kontra kryssfiner? tenkte disse : http://www.biltema.no/no/Bat/Kjemikalier/Ovrig/Polyuretanskive-252138/?artId=252138 forslag og bilder motas med takk båten i dag sånn var det før Sitér dette innlegget Link to post
javel Svart 25.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.Mars.2015 Del på Facebook Svart 26.Mars.2015 Som kjernematrial trur eg det vil bli bra å bruke. Hvor mye støp berør på behov for styrke. Eg kan ikkje beregne slik. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
okristi Svart 26.Mars.2015 Del på Facebook Svart 26.Mars.2015 Så lenge det er en kalesje båt vil jeg ha brukt kryssfiner. Epoksy behandling på treverk gir god holdbarhet. På en åpen selvlensende ville jeg nok ha valgt polyuretan eller divinycell plater, men bygd opp fundament og skott i kryssfiner og treverk. Sitér dette innlegget fjord.prosjektblogg.no selco.prosjektblogg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.