Jump to content

Underskriftskampanje mot påbudet om vest i båter under 8 meter

rsakse

Recommended Posts

Neste er bikini og shorts med flyteelementer det blir bra ha ha, ser att de med størst båt er enig i på budet , de sitter innelukket under tak, så det blir vel annerledes, noen av oss liker sol og varme, det er derfor vi er på vannet, sitter å kjører i timesvis, de med store båter kjører til nærmeste uthavn og blir der hele helgen, så de skjønner ikke oss som liker å forflytte oss mest mulig på en helg. ikke behagelig å sitte med vest i 30 grader i timesvis og 5 knop. ser det er mange ( sløkket i hove ) komentarer her

Dette er noe av det verste jeg har lest.

Merkelig hvor forskjellig man mener. Jo flere av vestmotstand-innleggene jeg leser i denne tråden, jo mer på sporet føler jeg faktisk at det innlegget var.

------

Opprinnelig var jeg noe skeptisk til loven, men de fleste motargumentene jeg ser her inne gjør meg stadig mer positiv.

Og til dere som henger dere opp i 8-meter (som tråden opprinnelig omhandler): Akkurat 8 kan sikkert diskuteres, men er dere enig i at en eller annen grense bør det være? Det virker vel rart om middag på danskebåten også skal inntas med vest? (Dette spørsmålet var IKKE til dere som er motstandere uansett.)

Redigert av Ronald (see edit history)

Neste er bikini og shorts med flyteelementer det blir bra ha ha, ser att de med størst båt er enig i på budet

Langt i fra alle med større båter som er for dette påbudet på tross av at det ikke rammer dem selv. Meg selv inkludert.

Derimot ser jeg ofte folk med mindre båter som i likhet med deg virker mer opptatt av å påpeke at båter over 8m ikke er omfattet fremfor å argumentere mot selve påbudet.

Mvh. SAP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...