Sequoia Startet 26.Mars.2015 Del på Facebook Startet 26.Mars.2015 Har hatt av DP-E(290) drevene mine for service og monterte tilbake nå i kveld. Slo på tenningen og forsøkte trimme litt begge veier som fungerte. Trimmet så drevene maks inn(ned), men indikator-dioden i instrumentpanelet flyttet seg til rød diode = maks ut(opp), som nå også står å blinker. Får ikke trimmet ut, og det kommer ingen lyd fra tiltpumpa. Når jeg prøver trimme mer inn hører jeg det summer. Alt fungerte perfekt før drevene ble demontert, og jeg har ikke noe tro på relefeil på begge kretser samtidig. Regner med det må til en form for kalibrering eller lignende? Dette er første gangen har demontert og montert drev av denne typen. Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 27.Mars.2015 Del på Facebook Svart 27.Mars.2015 Du må justere tilgiveren. Dvs tannhjulet og plastskinnen på toppen av skjoldet. Se i manualen hvordan dette skal gjøres. Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 27.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2015 Takk. Gjør et forsøk om noen minutter. Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 27.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2015 Det fungerte utmerket. Tusen takk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.