MYVIVERA Startet 28.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2015 jeg var på "sjøen for alle" og hørt Telenor maritimradio rose alt opp i himmelen ang. lett det var å ta vhf eksamen på nett. Jeg kjøpte mayday boken og lest i noen dager, og var klar for eksamen over nett, etter å fått jaget familien ut av huset. Ingenting funket. Jeg fikk ikke opp oppgaver ( eksamen), og nå står det bare at jeg kan fortsette vhf-eksamen siste forsøk. Eksamenavgiften og innlogging er i orden. Prøvde både på ipad og pc. Sitér dette innlegget Link to post
Kslipp Svart 28.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2015 Tok samme eksamen på PC. Fungerte fint, men måtte svare riktig på meldingene fra antivirusprogrammet. Vise alt og noe mer som jeg ikke husker. Sekk antivirusprogrammet ditt så går det sikkert bra Sitér dette innlegget Link to post
Pirate of Soon Svart 28.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2015 Har lest noen andre tråder her, og noen skrev at de hadde hatt problem. Men det ble løst ved å bruke en annen nettleser. Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 28.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2015 jeg var på "sjøen for alle" og hørt Telenor maritimradio rose alt opp i himmelen ang. lett det var å ta vhf eksamen på nett. Jeg kjøpte mayday boken og lest i noen dager, og var klar for eksamen over nett, etter å fått jaget familien ut av huset. Ingenting funket. Jeg fikk ikke opp oppgaver ( eksamen), og nå står det bare at jeg kan fortsette vhf-eksamen siste forsøk. Eksamenavgiften og innlogging er i orden. Prøvde både på ipad og pc. Fungerer generelt dårligt på nettbrett. Om du ikke kommer gjennom på forsøkene dine, så ringer du 67 89 3200 på mandag, så får du helt sikkert hjelp til å løse det. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
ags88 Svart 28.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2015 Tok kurset og prøven for noen uker siden, bruke vanlig bærbar pc med IE. Kursholder snakket noe om at det har vært litt problemer med nettbrett etc. Sitér dette innlegget Båter jeg har nå: Atlantic 400ST Uten motor for tiden* Øien 530F og Yamaha 40HK 4 takt * Liten tre pramme Båter har hadde tidligere: Finnøy 26 fots sjark og 10 hk sabb diesel Kval kjøtt e mat, og gått e d å. Link to post
Pirate of Soon Svart 12.April.2015 Link til dette innlegget Svart 12.April.2015 Består netteksamen kun av spørsmål der man har fire ulike valg. Eller er det også noen der man bruker en radiosimulator? Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 12.April.2015 Link til dette innlegget Svart 12.April.2015 Består netteksamen kun av spørsmål der man har fire ulike valg. Eller er det også noen der man bruker en radiosimulator? Spørsmål m/4 svaralternativ + 5 oppgaver fra simulatoren. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
MYVIVERA Svart 12.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2015 40 spørsmål og fem av de er simolator. Tok den i dag og bestod . 4 alternativer på hvert spørsmål. Leste mayday boken og brukte simolatoren på Telenor maritim radio. Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 12.April.2015 Link til dette innlegget Svart 12.April.2015 (redigert) Tok den i går, brukte chrom nettleser. Fsecure antivirus sa ingen ting. Enkel prøve egentlig. 3 feil. 1 spørsmål ang sende tid på en nødpeiler, det som sto i boka var ikke i alternativene engang. Så blei gjetting. Så etterpå at spørsmålet er feil, skal være standby tid ;-) Redigert 12.April.2015 av Gtir_man (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.