MB Karen Startet 24.April.2003 Del på Facebook Startet 24.April.2003 Noen som vet hvem som forhandler disse?? Eller enda bedre, noen som kan fortelle meg hva det er, gps, kartplotter eller begge deler?? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 24.April.2003 Del på Facebook Svart 24.April.2003 Du kommer et stykke på vei med å gå til google og legge inn: koden gtd 2020, du finner blant annet forhandlere i Tyskland og oversikt som viser hvilke løse kartbrikker du kan kjøpe til den. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
H.H Svart 25.April.2003 Del på Facebook Svart 25.April.2003 Navy kjeden er forhandler av Koden, og de kan kanskje hjelpe deg. Her er en side jeg kom over, men jeg kunne ikke finne denn modellen du snakker om. www.brommeland.no/ Sitér dette innlegget Link to post
MB Karen Svart 25.April.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2003 Takker for hjelpen, har funnet den infoen jeg trengte ved hjelp av tipsene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.