Sharksjark Startet 29.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2015 Noen som har sett eller har erfaring med Ford 2725E med tørr eksos og kjøle sløyfe under båten?? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 29.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Har vert borti 2704 med tørreksos. Den hadde vanlig marinisering. Da gikk sjøvann ut egen slange i skutesida i stedet for igjennom eksos. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Gudrun Svart 29.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 2712 var tidligere mye brukt av Sabben i livbåter, saktegåede mob/ livbåter og sjarker med akkurat dette montert så vil tro at de som sitter på delelageret kanskje har en ide? Burde ikke være noe heksekunst å lage til. Sitér dette innlegget Link to post
Sharksjark Svart 29.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Takk for svar, jeg har ikke saltvann inn i båten i det hele tatt da jeg bruker kjøle sløyfe (ferskvann) under båten å tenker å kjøre vannet i denne retningen-> girkjøler-> olje kjøler->motor så lurer jeg på om alt vannet skal igjennom eksos manifoild før det det går inn i sløyfa igjen for å bli nedkjølt?? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 29.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Høres ut som vanlig rekkefølge det :-) Ja eg ville kjørt alt vannet også igjennom manifoil for å kjøle den. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sharksjark Svart 29.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Da prøver jeg det, takk for hjelpen:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.