Gabi Startet 31.Mars.2015 Del på Facebook Startet 31.Mars.2015 Jeg skulle til å bunnstoffe med Hempel NCT svart. Rørte godt rundt men den var veeeeldig tynn likevel. Ikke slik som ifjor da den var god og tykk. Ultimate var jo også god og tykk. Nå dekker den ikke noenting av det som er litt hvitspraklete bak. Er den nye NCT av året slik? Noen som opplever det samme? Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 31.Mars.2015 Del på Facebook Svart 31.Mars.2015 Hadde samme opplevelsen med 2.5 L i dag Ble tykkere mot slutten(etter ca 4-5 timer). Måtte gå over i baugen med strøk nr 2 da jeg byttet farge fra lys blå til mørk blå. Konkluderte med at det kanskje var lav temperatur som gjorde den tynn(6 grader i skyggen) og at reaksjonen i boksen går senere ? Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 31.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2015 Forhandleren sjekket 2,5literen selv og synes den var veldig tynn. Og ble ikke noe tykkere etter røring... De synes selv dette var rart, NCT-en i fjor var mye tykkere. De ringte representant for Hempel som selv sjekket med en av samme batch han hadde hjemme. Etter 2min med røring synes han også dette var rart. Men han fortsatte å røre og etter 5min ble den bra. Han fortalte også at NCT-en i fjor var for tykk, så de hadde tynnet den. Konklusjonen til Hempel og meg etter å ha tatt på bunnstoffet nå i kveld er at du MÅ røre i 5min for at stoffene skal blande seg skikkelig. Nå ble det svart og fint og som det skal. Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 31.Mars.2015 Del på Facebook Svart 31.Mars.2015 Rørte lenge før jeg begynte. Rørte også hver gang jeg fylte rullebrettet. Har brukt Hempel i alle år og er veldig fornøyd med produktet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.