phav Svart 28.April.2015 Link til dette innlegget Svart 28.April.2015 Hei Mange takk for god info I.M.S. Det er helt riktig som du sier jeg har 042-D Prøvde meg fram idag med å justere litt mer mengde uten hell,den blåste ut på halv effekt og på full stoppet den på overopphetingsværnet. Demonterte den og tok den hjem,da jeg vridde av "hetten"på inspr.røret var det nesten tett i filteret av gummibiter! fikk litt sot og koks ut av brennkammeret. Har satt dieselmengden tilbake til std og prøver imorgen,kommer tilbake med info om det gikk bra eller om jeg må ha dyse/trykkutjevner. Det er litt lekkasje fra pumpen,er på undersiden ikke fra trykkutj.har du pakningsett? Evt Hva koster ny pumpe med myk trykkutjevner? Sitér dette innlegget Link to post
phav Svart 29.April.2015 Link til dette innlegget Svart 29.April.2015 Hei Prøvde idag uten hell og har vel kommet fram til at jeg ikke vil bruke mer tid på en "håpløs"type varmer som er fra 1996. takk igjen til I.M.S for gode tips&triks. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.