old sailor Startet 5.April.2015 Del på Facebook Startet 5.April.2015 har en dellorto forgasser på marna r2 som lekker bensin ut innsug når jeg stopper den.va kan det komme av ???.er ny på denne siden Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 5.April.2015 Del på Facebook Svart 5.April.2015 Hei og velkommen inn på forumet! Jeg vet ikke hva slags dellorto forgasser dette er men sannsynligvis er det flottørventilen som ikke tetter slik at bensinen renner ut av luftingen til flottørkammeret fordi dette renner over. Sitér dette innlegget Link to post
old sailor Svart 6.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2015 hei ny fvca 2419 forgasser kjøpt i england. forgasser er bra den ,men bensinen som renner ut ved stopp er mørk skitten .jeg lurer da på om det er bensin som er på vei opp innsugskanaler til toppen som renner ned igjen ved stopp.har hatt en del gjennomblåsing i forgasser med fet sot som har festet seg i kanaler .måtte stille tenningen og slipe ventiller på grund av gjennomblåsing register var også feil. .utflod fra innsug forgasser stopper etter 3-4 sek .takknemlig for synspunkter angående dette . mangler også pakking i bunn på flotørventil sete en liten filtpakkning sansynligvis blåst bort ved rengjøring .skal skaffe denne etter påske. Sitér dette innlegget Link to post
kjeledyret Svart 28.Mai.2018 Del på Facebook Svart 28.Mai.2018 hei har samme problem, og har hatt det i mange år. monterte stoppkran på drivstoff tank, da den er stengt kommer det ikke noe ut. ikke den beste løsningen men det er uansett god praksis å stenge den. har åpna forgasseren mange Ganger og sjekket at flottør ventilen stenger, og det gjør den selvfølgelig. Sitér dette innlegget Link to post
Ventus Svart 28.Mai.2018 Del på Facebook Svart 28.Mai.2018 Se denne lenken; https://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=7039004 Uten å ta helt hvordan den er montert, så kan du ha dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.