tommm Startet 5.April.2015 Del på Facebook Startet 5.April.2015 Hei jeg har en yamaha 75 hk to takt, som var under vann en tur i fjord reddet motor,og har hatt den oppe og gått lenge, måtte kjøpe ny cdi boks og startrele men farvene på ledningene var ikke like/og jeg husker ikke nøyaktig hvor de sto...er det en sjel her som har koblingsskjema for denne motoren? el link til et ? Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
tommm Svart 5.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2015 Er forøvrig en 96 mod, helt lik som 90 hesteren så skjema til denne fungerer like greit. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 5.April.2015 Del på Facebook Svart 5.April.2015 Er det ledningene inn og ut på cdiboks du trenger hjelp til? Har en gammal 90hk jeg evnt. kunne tatt noen bilder av. Sitér dette innlegget Link to post
tommm Svart 7.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2015 Ja det hadde vært het supert om du kunne gjort!! Gjerne et bildet av startreleet også! Sitér dette innlegget Link to post
oks81 Svart 7.April.2015 Del på Facebook Svart 7.April.2015 Service manual med el-skjema her: https://baatplassen.no/i/topic/108116-yamaha-2-t-50g-60f-70b-75c-90a-service-manual/ Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 7.April.2015 Del på Facebook Svart 7.April.2015 (redigert) Her er noen bilder hvertfall. Redigert 7.April.2015 av Lars K (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tommm Svart 9.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2015 Takk skal dere ha!!:) da skal det gå i orden:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.