Daniel Jacobsen Startet 5.April.2015 Del på Facebook Startet 5.April.2015 Jeg lurer på hva som ikke er så bra/hva er negativt med Sandstrøm 5.60 MC? Jeg har tittet litt på denne båten som et alternativ som ville passet meg svært godt. Jeg skal bruke den for å gå på dagsturer ut i øyene utafor Tromsø, samt fisking. Man må også ha mulighet for på/avstigning i baug da det blir en del besøk i fjæra for opplasting av folk og oppakning da det ikke er kai der båten blir liggende. Ønsker gjerne og ha muligheten for å sitte lunt og tørt da været hær nordpå kan være høyst skiftende. Blir nok alltid å ha med mæ 1 til 4 personer med oppakning. Så da hadde jeg vært takknemmelig for svar, hva må jeg være obs på med denne, og evt hvordan andre alternativ fins det i sjiktet ca 200.000 som kan være bedre evt? Jeg har ikke lyst på en hundgammel dyr båt hvor det kanskje alltid er noe ett eller annet galt Sitér dette innlegget Link to post
sluggern Svart 5.April.2015 Del på Facebook Svart 5.April.2015 http://www.klikk.no/motor/baat/battester/article702401.ece Sitér dette innlegget Link to post
Daniel Jacobsen Svart 6.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2015 Ja, jeg har lest den testen, og det var jo stort sett bare positivt. Noen på jobb fortalte at det har vært 2 rettsaker mot produsenten grunnet vann som kom inn fra baugen, og båten klarte ikke å drenere det unna slik at det gikk galt. Er dette noe jeg burde være oppmerksom på, eller er det ekstremtilfeller vi snakker om hær? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 12.Januar.2017 Del på Facebook Svart 12.Januar.2017 Ble det noen handel av denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.