Sinus_nor Startet 3.Mai.2005 Del på Facebook Startet 3.Mai.2005 Rart den ikke er solgt ennå...er nok mye å gjøre på denne? Billig snekke -finn.no Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 3.Mai.2005 Del på Facebook Svart 3.Mai.2005 Også jeg som nettopp brukte mine siste 160 kroner på en Baatplassen vimpel... (Kan jo ikke ligge midt mellom to som har den oppe uten å ha en selv) Seriøst, antar at vi ser et eksempel på tyrkleif? Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
bella Svart 3.Mai.2005 Del på Facebook Svart 3.Mai.2005 Også jeg som nettopp brukte mine siste 160 kroner på en Baatplassen vimpel... (Kan jo ikke ligge midt mellom to som har den oppe uten å ha en selv) Seriøst, antar at vi ser et eksempel på tyrkleif? <{POST_SNAPBACK}> ja det spørs vel om det ikke mangler en null eller 3 Sitér dette innlegget Link to post
Dassic Svart 3.Mai.2005 Del på Facebook Svart 3.Mai.2005 Hehe... 160.000 for en Classic er uansett billig... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.