Alf erik Startet 6.April.2015 Link til dette innlegget Startet 6.April.2015 Er det noen som vett kor sikringen til sigarett tenneren som er i mittkabin over kjøkkenbenken er? Har sjekket sikkringane som er bak vegg i stikk kabin men er ikke noen av dei som er der. Link to post
MaSa Svart 6.April.2015 Link til dette innlegget Svart 6.April.2015 Sitter kanskje på kabelen i nærheten av uttaket? Hos meg gjør den det, men er 33 sport. Men er ofte mye likt og avhengig av hvem som monterer det. Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Alf erik Svart 6.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2015 Har sjekket kabler etter sigarett tenner uten å finne, alt går inn i ei stor samling av ledninger Link to post
Windy37GM Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 Sikker på at det ikke er strøm der og kanskje bare irr? I forrige båtem vår (Bav32) ble den renset et par ganger. Mvh Windy37gm Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Alf erik Svart 7.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 Nei har målt ledningane men ikke noe utslag Link to post
Vesper Svart 27.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2022 Fant du noen gang den sikringen Alf Erik? Link to post
Clasg Svart 28.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2022 (redigert) Jeg mener den sidder bag lågen i stikkøjen. I følge nogle billeder jeg har, så skulle det være F13. “Steckdose” Mit andet bud, er at den er koblet på radioen’s + 12V. Redigert 28.Januar.2022 av Clasg (see edit history) Link to post
Vesper Svart 28.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2022 Ok, takk for svar! Er det 15Amp som er standard der tro? Har et portabelt solcellepanel med innebygget lader og sigarettkontakt som jeg bruker i blant, men så har jeg lurt litt på hvor mange amps som egentlig er trygt å kjøre inn via denne kontakten? Link to post
Clasg Svart 29.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2022 Ja den er forsikret med 15A, hvilket er alt for højt efter mon mening. 7,5 A er mere passende. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn