Windy37GM Startet 3.Mai.2005 Del på Facebook Startet 3.Mai.2005 Fikk en sønn idag, nummer 2 i rekken. Thomas blir hans navn. Schlytter-Henrichsen hjemmeside Og for å gjøre dette litt on-topic, her er bilde av min eldste sønn på 3 år som har lært seg at teak skal oljes :-) Tannbørste/tannglassholder oljes så det er en fryd. Jeg har også lært han hvordan teak lukter og hvordan det skal uttales:"Pappa, vi må olje tiiiiken, ikke sant?" Jadda, husets frue er oppgitt over kapteines påfunn :-) Skarpnes9100 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
CB. Svart 3.Mai.2005 Del på Facebook Svart 3.Mai.2005 Gratulerer, det blir mange fine stunder. Tidlig skal man krøkes. Blir nok den beste sjømann med en sånn start. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
rogeri Svart 3.Mai.2005 Del på Facebook Svart 3.Mai.2005 Gratulerer med glunten(e)! Presentasjon av mannskapet er vel ikke O.T ? Går utfra at du også har lært han at teakoljen IKKEl skal smøres på BILEN!? Sitér dette innlegget Link to post
TwinCab Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Gratulerer. Du har vel hatt tid til å få båten på vannet eller (jeg har ikke sett noe til båten din de gangene jeg har vært på Vallø) Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Fikk en sønn idag, nummer 2 i rekken. Thomas blir hans navn. <{POST_SNAPBACK}> Gratulerer med Thomas,- nr. to i rekken Det heter jo at den største gaven du kan gi dine barn er søsken Vi har også ungt mannskap. Tre gutter på h.h.v. 3, 5 og 7 år. Å du herlige tid for en lykke Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 4.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Gratulerer. Du har vel hatt tid til å få båten på vannet eller (jeg har ikke sett noe til båten din de gangene jeg har vært på Vallø) <{POST_SNAPBACK}> Båten ligger i hagen nå, derfor ikke på Vallø :-) Mye lettere å ta vare på den + alt som skal gjøres, hyllelaging, litt plastrep., skaplaging, lakking av gulver m.mNå blir det mye bleieskift og greier, så båten blir ferdig når den blir ferdig :-) Skarpnes9100 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Snoopy Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Gratulerer!!! Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
Sinus_nor Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Gratulerer så mye Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Gratulerer vår "lett matros" var med på sin første seilas til Koster, når han va 3 uker gammel. Og den første "lang seilasen" opp til Oslo, når han va seks uker. Bare kos att di lærer att va i båt fra dag en, og på samme gang takker jeg for tipset om tidig opplæring til båt puss (når har du planer om og lære han og polere båten?) Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Føyer meg inn i rekken av gratulanter Har selv to gutter med samme mellomrom som deg - mine er nå 6 og 3 år gamle! Gled deg til alt morsomt som kommer Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Draco17 Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Gratulerer så mye. Et meget bra valg av navn! Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Gratulerer så mye!!! Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Eos Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Gratulerer så mye fra oss også. Vi gleder oss til å se vidunderet senere i dag, og selvfølgelig treffe den eldste lettmatrosen. Vi ser frem til mange og lange stunder på sjøen med mye nyoljet teak sammen. Jeg skal sørge for at jeg har litt olje og en pensel tilgjengelig for lettmatrosene. Hilsen mannskapet på Eos Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Gratulerer Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Avmønstret4 Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 GRATULERER! Mvh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.