Håkonw Startet 6.April.2015 Del på Facebook Startet 6.April.2015 (redigert) Morn! Har kjøpt meg en påhengsmotor som det mangler gnist på 1 sylinder og jeg har funnet ut at det ikke kommer gnist av den ene minste tennspolen (se bilde.) Når jeg setter multimeters på den største spolen, indikerer multimeteret gnist, men når jeg måler den andre ledningen fra den minste spolen, får jeg ikke gnist utslag, men noe utslag finnes, uten at jeg vet hva tallene betyr. Er det noe jeg kan gjøre for å reparere spolen, eller har du kanskje en liggende som du vil selge? Takk for svar,:) Redigert 6.April.2015 av Håkonw (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Håkonw Svart 6.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2015 Følg linken for video. Etter den viser gnist (rød lampe) skifter jeg om på ledningene og måler den som går til den andre sylinderen https://docs.google.com/file/d/0B7kOUGxxfpmDWnNGbmxZVXdJZEE/edit?usp=docslist_api Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 Denne motoren har en svakhet med stator under svinhjulet.Har byttet på min til en ny og bedre type.Ellers meget god motor. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Håkonw Svart 6.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2015 OK godt å høre, hvor fikk du fatt på en forsterket stator? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.