tsknutsen Startet 7.April.2015 Del på Facebook Startet 7.April.2015 Hei, Jeg er ny her på forumet, men håpte dette var plassen å søke om råd. Jeg har akkurat kjøpt meg båt, en 33' Caravelle, svensk type-båt såvidt jeg vet? Den har nå en Volvo Penta MD32A motor som har stått seg ihjel i seg, dvs man klarer ikke å dreie på motoren etter at den har vært uten vedlikehold og start dem siste 3-4 årene. Jeg vil annta at denne motoren er så godt som død og jeg vil da bytte den til noe som virker greit i noen år fremover og det for minst mulig penger (ikke helt ny motor mao). Slik jeg ser for meg, så ville det enkleste og mest smertefrie vært å finne en overhalt motor i god stand som passer overens med gir og motorfester som MD32'en har, det eneste er, jeg vet ikke hvilken -om noen gjør det utenom en annen MD32A -som jeg ser får ganske lunkne tilbakemeldinger rundt omkring. Så der har dere spørsmålet mitt; er det noen motorer som passer overens med motorfeste og gir til en md32a? Forøvrig så er giret som er på den av typen: "Velvet Drive mod: AS3-70C" Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.