littmild Startet 8.April.2015 Del på Facebook Startet 8.April.2015 Hadde et lite uhell i dag, skulle sette ut jolla med lånt henger, er 100% overbevist om at hengeren satt godt på kula, men hengeren var tydeligvis ikke enig med meg, ikke vet jeg sikkert hva som skjedde men resultatet var at henger og båt ombestemte seg midt i en bratt oppoverbakke og rygget ned igjen på egen hånd, der den traff muren til naboen. Hell i uhell ble det langt mindre skader enn først antatt, hengeren klarte seg fint, men båten fikk en revne i fenderlisten, hvordan bør jeg gå frem for å reparere denne skaden? Fenderlisten er revnet tvers gjennom så man ser rett inn på skjøten mellom skrog og innerliner. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
index Svart 8.April.2015 Del på Facebook Svart 8.April.2015 (redigert) Slik jeg ser det har du to valg: Skifte ut fenderlisten med en ny. Maskere og fylle skaden med grå Tec7 eller Sikaflex Jeg for min del hadde prøvd alt 2 først... Redigert 8.April.2015 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
littmild Svart 8.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2015 (redigert) Det var min tanke også, index :) Bare lurte litt på om det fantes noen mellomting-løsning, litt mer permanent enn Tec7, litt mer jalla enn bytte. Redigert 8.April.2015 av littmild (see edit history) Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
littmild Svart 8.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2015 Gjorde et forsøk med grå Tec7, så får vi se hvor lenge det holder Resultatet ble helt ok, foreløpig.. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
index Svart 9.April.2015 Del på Facebook Svart 9.April.2015 Ser lovende ut dette.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.