Jump to content

Får ikke lastet ned kart fra garmin

svendmb

Recommended Posts

Er vel egentlig en sak for support hos garmin, men siden de ikke er å få tak i før i morgen, prøver jeg her i håp om at noen har tips. Saken er at jeg ikke får lastet ned kart fra garmin. Når jeg går inn på min side og forsøker å laste ned mitt nye kart på litt over 3gb,lastes ned en oppdatering på drøyt 270mb. Deretter får jeg beskjed om at nedlastingen er fullført, men det er altså kun denne oppdateringen som er lastet ned. Det er også kun denne som ligger på kortet. Kartplottere er 721xs og er helt ny, men oppdatert til siste firmware.

• 3 uker senere...

Vel, fant aldri ut hva problemet var, men jeg sendte mail til Garmin. Der gjorde de tydeligvis et eller annet med kontoen min, og ba meg prøve på nytt. Da jeg logget meg på igjen måtte jeg lage nytt passord. Da funket nedlastingen! Mulig de har nullstillt et eller annet på kontoen min. Uansett hva det var, så fiksa Garmin det, og det er bra!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...