Andreas Isaksen Startet 9.April.2015 Del på Facebook Startet 9.April.2015 Har plastet litt mere i båten idag, men synes glassfiberen fikk en veldig "hvit" farge etter herding der jeg plastet veggen fast i skroget, tror ikke det er luftbobler men virke som polyesteren skifter farge under herding. (Før herding var den helt gjennomsiktig, er dette normalt legger med noen bilder) Sitér dette innlegget Link to post
zoltan Svart 10.April.2015 Del på Facebook Svart 10.April.2015 Jeg fikk en regnbye nedover noe nystøpt en gang, det ble helt hvit, etter noen dager i sola ble det grønt å fint :-) kan det være kondens ? Sitér dette innlegget Link to post
Andreas Isaksen Svart 10.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2015 (redigert) Jeg fikk en regnbye nedover noe nystøpt en gang, det ble helt hvit, etter noen dager i sola ble det grønt å fint :-) kan det være kondens ? Det kan være fukt som gjør det ja, men fikk litt hvitskjer under taket også når jeg plastet det og der var det helt tørt, hadde fuktmåler der ca 30% fuktighet. Ble det solid når det tørket etter det var hvitt ? ;) Redigert 10.April.2015 av Andreas Isaksen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 Er du sikker på at du fikk matta blaut og god på baksia. Kan være du har tørre flekker. Eller glassfibermatta var forurenset av støv eller fukt. Det er fint hvis dette er rent hvis du har krevende støpejobber. Sitér dette innlegget Link to post
Andreas Isaksen Svart 11.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2015 vasket flere ganger over med aceton før jeg støpte, kan ha vært litt støv men minimalt. Tror jeg fikk fuktet den helt, men skal pusse ned en plasse å sjekke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.