thomas73 Startet 11.April.2015 Del på Facebook Startet 11.April.2015 Hei Båtfolk?⚓️ Skal til å sy gardiner av kalesje-stoff til lugaren i baugen. Har kjøpt både kalesje-stoff og tilhørende tråd. Men, skjønner jo at jeg må ha en annerledes(grøvere, sterkere) nål. Har noen tips til størrelse-nummer? Mvh Thomas??⚓️ Sitér dette innlegget Link to post
mthoms Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 Jeg har brugt en denim-nål str 80 til at sy lynlåse i kalecher. Det kan ikke være helt galt. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 Jeg har brukt ( på vanlig maskin) en 100/16 nål. Det går, men nåla kan fort knekke ved for mange lag stoff. På industrimaskinen, bruker jeg 140/22 (DP * 17) Mener jeg å huske. Du trenger ikke bruke kalesjetråd til dette. Heller en ikke alt for tykk polyester/nylon tråd. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
thomas73 Svart 11.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2015 Takk så mye? Da har jeg noe å spørre etter i rett butikk⚓️ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.