MorganX Startet 12.April.2015 Del på Facebook Startet 12.April.2015 Hei, jeg har kjøpt meg en 40 liters ferskvannstank i plast. På toppen er det ett påfyllings rør og ett rør til vannpumpe,men det er også avsatt plass for lufting,men denne er ikke borret opp enda,kun gjengene til nippelen som skal evnt brukes. Mitt spørsmål er da om det er nødvendig med lufting på ferskvannstanken? Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 12.April.2015 Del på Facebook Svart 12.April.2015 Ja, om ikke så vil du suge den "flat" når du setter i gang pumpa. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Sørlandet2 Svart 12.April.2015 Del på Facebook Svart 12.April.2015 Trenger lufting. Mulig du har I lokket? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 12.April.2015 Del på Facebook Svart 12.April.2015 Og for å unngå at det vil ta laaaang tid å fylle den. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
MorganX Svart 12.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2015 Ok... da lager jeg hull for lufting... På lokket som er festet med mange skruer er det en utsparring med gjenger til luftenippel, men det er ikke borret hull helt igjennom,så da tar jeg bare ett 8mm bor å borrer igjenom... Takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 12.April.2015 Del på Facebook Svart 12.April.2015 Husk at hvis du fyller vil da vannet til slutt komme ut av luftehullet om påfyllingsslangene går høyere. Greit å sette på en slange som fører ut et sted. Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 12.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2015 Hehe... ja,det er kanskje kjekt med en tanklufte nippel gjennom skrogsiden... ellers blir det nok veldig vått i båten etterhvert... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.