Eddiken Svart 15.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2015 Flink å støpe med glassfiber så det skal nok gå bra :-) hehe, ja båten er kjempekoselig den :D Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 15.April.2015 Link til dette innlegget Svart 15.April.2015 (redigert) Du bør nok støpe inn noen lekter i taket, det øker styrken betraktelig og du unngår svai. Ellers ser det bra ut og bra du ikke økte høyden for da hadde det fort sett kassete ut Redigert 15.April.2015 av Bøljan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 15.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2015 Har sett noen hansvik 18 med aluminiumsoverbygg som er alt for høyt, ser fælt ut, ser kanskje litt snålt ut dette å, men det blir så praktisk at jeg bryr meg ikke :-) Sitér dette innlegget Link to post
Efre Svart 15.April.2015 Link til dette innlegget Svart 15.April.2015 (redigert) Kan vurdere å lage en bue på taket? helt flate tak ser fort litt....flate ut. Skal til med hardtop på plattgatteren min også. Ikke helt sikker på design enda, men hrdtop blir det. Holder seg bedre enn kalesje og inser at det er ikke bare solskinnsdager på vestlandet Redigert 15.April.2015 av Sjuren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 15.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2015 (redigert) Kan vurdere å lage en bue på taket? helt flate tak ser fort litt....flate ut. Skal til med hardtop på plattgatteren min også. Ikke helt sikker på design enda, men hrdtop blir det. Holder seg bedre enn kalesje og inser at det er ikke bare solskinnsdager på vestlandet Det skal bli en liten bue ja :-) du må lage deg en liten tråd om det da :) Redigert 15.April.2015 av Eddiken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.April.2015 Link til dette innlegget Svart 15.April.2015 Jeg ville hatt en lekt oppå taket på tvers helt bakerst, så sjøsprøyt og regnvann renner på sidene og ikke bakover. Og bue på taket ja.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Eddiken Svart 16.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 Jeg ville hatt en lekt oppå taket på tvers helt bakerst, så sjøsprøyt og regnvann renner på sidene og ikke bakover. Og bue på taket ja.. skal lage til en liten kant der ja ;) Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 18.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2015 Byggingen fortsetter med bakvegg, snart ferdig :D Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 18.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 18.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2015 Mangle bare døra å få lagt glassfiber på :D Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 18.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 20.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2015 Har kjøpt polyester å herder, skal starte med glassfiber så snsrt det blir godt vær. Skal poste bilder under arbeidet ( om det er noen som følger med da) :) Sitér dette innlegget Link to post
Rikki Tikki Svart 20.April.2015 Link til dette innlegget Svart 20.April.2015 Har kjøpt polyester å herder, skal starte med glassfiber så snsrt det blir godt vær. Skal poste bilder under arbeidet ( om det er noen som følger med da) :) Spennende prosjekt. Jeg er med Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 20.April.2015 Link til dette innlegget Svart 20.April.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 21.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 21.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 21.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2015 Da var glassfiberen kommet etter mange timers jobb :D jeg ble fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Badloser Svart 27.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2015 Hei er det mulig å få malen du brukte til cabinen på hansvik båten da du lagde lukket cabin?? Har akkurat samme båt å tenkte gjøre det samme.. På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 30.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2015 Har ingen mal. Har solgt båten og har overbygget liggende utenfor huset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.