H.H Posted April 25, 2003 Share Posted April 25, 2003 Alternativt: Dersom du stirer lenge på bildet, vil du oppdage en dame forran! Quote Link to post
Slagskibet Posted April 25, 2003 Share Posted April 25, 2003 http://guggemand.dk/flash/PeriodicTable.swf Quote Link to post
Slagskibet Posted April 25, 2003 Share Posted April 25, 2003 Denne her er kun for de virkelige råskinna blant oss: http://www.digi.no/php/art.php?id=88198 :diving Quote Link to post
SveinHa Posted April 25, 2003 Share Posted April 25, 2003 Hvor er båten? Ser du den ikke?!?!?? Katamaran. Der er tydelig to skrog med sprekk mellom. Bulb også, to til og med..... Quote Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
H.H Posted April 25, 2003 Author Share Posted April 25, 2003 Denne her er kun for de virkelige råskinna blant oss: http://www.digi.no/php/art.php?id=88198 :diving Snakk om å fyre for kråkene... Spørs om det kommer noen i fuglekassene mine i år, de har ikke innlagt strøm en gang.. Quote Link to post
OT-flyktning Posted April 25, 2003 Share Posted April 25, 2003 Ser du den ikke?!?!?? Katamaran. Der er tydelig to skrog med sprekk mellom. Bulb også, to til og med..... Men så lite seilføring..... Quote Link to post
Kare_L Posted April 25, 2003 Share Posted April 25, 2003 En ting jeg skulle likt å visst... "Hvor er dette"? Kåre Quote Link to post
Jo_Eirik Posted April 25, 2003 Share Posted April 25, 2003 Her er også en pussig som får en til å lure en stund. http://mr-31238.mr.valuehost.co.uk/assets/...ash/psychic.swf Quote Jo Eirik Vee www.sjoassistanse.com Link to post
LasseB Posted April 25, 2003 Share Posted April 25, 2003 Litt reklame: http://carcino.gen.nz/images/index.php/35a...a796d8/254d7aa3 Quote Link to post
Solo Posted April 26, 2003 Share Posted April 26, 2003 Her er også en pussig som får en til å lure en stund. http://mr-31238.mr.valuehost.co.uk/assets/...ash/psychic.swf merkelig ,linken misser ikke symbolet en eneste gang forklaring det må ha blitt for mange :seeya: 27/4 ser lyset nå ....fix sak Lotus ! Quote Link to post
Lotus Posted April 26, 2003 Share Posted April 26, 2003 merkelig ,linken misser ikke symbolet en eneste gang forklaring det må ha blitt for mange Kanskje fordi symboltabellen forandrer seg for hver gang Quote Link to post
Sebaldus Posted April 27, 2003 Share Posted April 27, 2003 Litt mekketips til vårpuss på bil og båt? http://hejbilist.nu/ tar for seg motoroverhaling, rimelig polermiddel og annet som er verdt og vite. Antar det bør prøves på eget ansvar... Quote Link to post
NOR_Gandsfjord Posted April 27, 2003 Share Posted April 27, 2003 Her er også en pussig som får en til å lure en stund. http://mr-31238.mr.valuehost.co.uk/assets/...ash/psychic.swf Tallene 9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72 og 81 har alltid identiske symboler. Når man trekker tverrsummen av et tosifret tall fra tallet selv, havner man alltid på ett av disse tallene. Men stilig var det jo. (Ødela jeg det nå :nono:) Quote S/Y Surprise Link to post
Poseidon Posted April 28, 2003 Share Posted April 28, 2003 En ting jeg skulle likt å visst... "Hvor er dette"? Kåre Ved Høgsfjorden i Ryfylke har vi et sted som heter "Pigepatten" - kan det være løsningen? mvh Poseidon Quote Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Lars H. Posted May 22, 2003 Share Posted May 22, 2003 Hei. Vi er vel vandt med strekkoder over allt, men??? Lars H. Quote Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Sagaforumet Webkameraer i gjestehavner Sverige https://trudelutt.com/webcams/ Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Posted May 22, 2003 Share Posted May 22, 2003 I Kosterrännan på väg sörover på babords side ligger två små öar som kallas; ST ARSKLÅVET ( liknar det också i verkligheten !!! ) Tror därför gutten i daycruisern tagit med sig siste utgaven av DET LEVANDE SJÖKORTET Quote S/Y Gunga Din Link to post
Marø Posted May 22, 2003 Share Posted May 22, 2003 Denne er ganske livaktig. Følg linken http://www.boss.net/ Bare peke, ikke klikke :nono:. Quote Link to post
Sebaldus Posted May 23, 2003 Share Posted May 23, 2003 En dag kom en ældre dame ind i den Danske Bank, med tasken fuld af penge. Ved skranken gjorde hun den bankansatte opmærksom på, at hun kun ville tale med bankens direktør, fordi hun ville åbne en bankkonto; " - forstår De, det drejer sig om en masse penge". De fik diskuteret frem og tilbage, men som det altid ender... Kunden får ret. Direktøren spurgte om hvor mage penge det drejede sig om. Hun sagde til ham at det var omkring 350 millioner kroner, og tømte sin taske for øjnene af ham. Direktøren var nysgerrig efter at få at vide hvor pengene kom fra "Kære frue, jeg er overrasket at se Dem med så mange penge. Hvor har De dog dem fra?" "Ganske enkelt, jeg vædder mig til dem." "Vædder? Hvad vædder de om?" " Alt muligt. Som for eksempel vædder jeg 200.000 kroner på, at Deres nosser er firkantede." "Det er jo latterligt! På denne måde kan De da umuligt tjene så mange penge!" "Det er jo det jeg siger. Jeg tjener masser af penge på væddemål." Men De er måske ikke parat til mit væddemål. Jeg vædder med Dem om, at Deres nosser er firkantede?!" "Selvfølgelig er jeg da det." -det drejer sig jo om en masse penge " Altså vædder vi om 200.000 kroner på at mine nødder er firkantede?!" "Den er fjong. Men da det drejer sig om så mange penge, så vil jeg bede om en tid i morgen klokken 10, for så tager jeg min advokat med, så vi har et vidne på vores væddemål." "I orden!!!" Direktøren kunne ikke sove det halve af natten, og tilbragte meget af tiden med at studere sine nødder nøje. Og blev til sidst enig med sig selv at de ikke var firkantede men ganske normale og at han ville vinde dette væddemål. Næste morgen klokken 10, kom den ældre dame og hendes advokat i banken. Hun præsenterede de to herrer for hinanden, og gentog bankdirektørens og hendes væddemål. Så bad den ældre dame, bankdirektøren om at smide sine bukser, så hun kunne se nøjere på sagerne. Han tog bukserne af, den ældre dame trådte nærmere og betragtede dem nøje. Hun spurgte om hun måtte røre ved dem. "Husk", sagde hun, " der er masser af penge på spil her." "Okay, så pyt da, det er jo 200.000 kroner vi taler om her, så jeg kan godt se at De vil være Deres sag sikker." Hun tog hans kugler i hånden og vuggede dem med et lysten blik. Direktøren så på advokaten, der var begyndt at slå hovedet ind i væggen.Direktøren spurgte, " hvad er der galt med Deres advokat?" Hun svarede, " Ikke noget, jeg har kun indgået et væddemål med ham på 750.000 kroner, at jeg i dag ved 10 tiden ville holde Danske Banks bankdirektørens nosser i min hånd!!!" Quote Link to post
klikk Posted May 23, 2003 Share Posted May 23, 2003 http://members.aol.com/matt999h/beer.htm http://home.attbi.com/~bernhard36/honda-ad.html Kun for dere med Windows XP: http://twerked.com/~splice/cupholder.html Quote Link to post
Mini Posted May 24, 2003 Share Posted May 24, 2003 Kun for dere med Windows XP: http://twerked.com/~splice/cupholder.html Virker på W2000 og. Quote Link to post
Helge Posted May 24, 2003 Share Posted May 24, 2003 Kun for dere med Windows XP: http://twerked.com/~splice/cupholder.html Virker på W2000 og. Jada, den virket på 2000, men den virker på gamle Windows98 også Har forøvrig et mange år gammelt exe-program som gjør akkurat det samme Quote Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Plomma I Posted May 24, 2003 Share Posted May 24, 2003 heisan! Nydelig akterspeil der ja , hekkagregat?? :lol: :wink: Hilsen Plomma Quote hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Helge Posted May 24, 2003 Share Posted May 24, 2003 For de som elsker KARAOKE er det en kjempefestlig en her: http://www.fun.from.hell.pl/2003-02-18/vol...are-karaoke.swf LYDEN på PC'en må SELVSAGT være på, og gjerne høyt OBS! Kan ta TID med oppringt Internettforbindelse. Bredbånd anbefales - jeg har 2 Mbps og det gikk veldig greit. Quote Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Sinus_nor Posted May 24, 2003 Share Posted May 24, 2003 Ikke akkurat å prøve ut i kveld......etter et par ! Men moro lell. Kan jo ta den ut på et "gutte-voerspiel"...Hvem treffer teksten MINST FEIL!!! HA. ha Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.