Popeye70 Startet 13.April.2015 Del på Facebook Startet 13.April.2015 (redigert) Hallo. Via et annet forum snublet jeg over denne videoen: ) Etter å ha sett den flere ganger er jeg rimelig sikker på at det er en TwoStar 36 de bruker som demobåt, men den er forlenget og med integrert badeplattform. Stort sett alle detaljer er "spot on" for en TwoStar 36, unntatt den integrerte badeplattformen. Hva sier dere - er det en TwoStar 36, eller en (for meg ukjent) tvilling? Redigert 13.April.2015 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
hildringstimen Svart 13.April.2015 Del på Facebook Svart 13.April.2015 stemmer nok det. Axel Nissen-Lie har en facebook-side til sin two star. der refererer han til denne videoen: https://www.facebook.com/TwoStar36?fref=nf Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 13.April.2015 Del på Facebook Svart 13.April.2015 Ja dette er en twostar 36. Forlengelsen av badeplattformen har jeg sett på et par båter tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.