Jump to content

har jeg ødelagt giveren???


Avsluttet2

Recommended Posts

Som jeg har forklart i en annen tråd har jeg prøvd å montere drivstoffmåler i båten min. Det fikk jeg ikke til.

Ut i fra giveren kom to ledninger og så var det en ledning fra godset på giveren som var festet i en skrue på båten.

 

Jeg gikk ut fra at den som kom fra godset var jord og at de to ledningene som kom fra selve giveren skulle kobles til + og til sensorledningen på instrumentet. Samme hvordan jeg prøvde viste måleren full tank hele tiden.

Etter et par telefoner som jeg burde ha tatt før jeg gjorde monteringsforsøk :headbang: har jeg skjønt at de to ledningene som kom opp fra giver skulle kobles til minus og sensor. Altså ikke + og sensor som jeg gjorde.

 

Jeg får ikke kommet meg ut i båten på et par dager og jeg er spent på om jeg nå har ødelagt giveren eller om det kan ha gått bra.

 

Er også litt usikker på om det jeg forsøkte kunne vært farlig, tenker da på eksplosjon i bensintanken.

 

 

aarhhh... jeg er så irritert på meg selv :headbang::headbang::headbang:

 

tj

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...