mentor70 Startet 14.April.2015 Del på Facebook Startet 14.April.2015 Jeg har installert en Glomex Nashira antenne og antenneforsterket. Når jeg installerte dette hadde jeg gamle kabler liggende klart i båten, og fra tidligere av har forrige eier skjøtet coax-kabelen med koblingen på bildet under. Jeg kan ikke se at det er koblet strøm på denne. Når jeg kjører signalet igjennom denne så mister jeg TV-signalet, mens det fungerer når jeg kobler den ut. Er det noen som vet hva denne er til? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.April.2015 Del på Facebook Svart 14.April.2015 Jeg har ikke sett akkurat den duppeditten, men det står jo på den hva den er til, nemlig å kobles mellom TV og en antenne med innebygget forsterker som da trenger å mates med strøm fra denne boksen. Nashira-antennen er passiv, og skal ikke ha strøm. Så i stedet for å bruke boksen som skjøt, er det bare å plugge kablene sammen. Det er vel en hun og en han i endene. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.