Havlengt Startet 17.April.2015 Del på Facebook Startet 17.April.2015 Denne motstanden er montert I koplingsboksen på dei fleste motorar I 40-serien til Volvo. ( nr 3 ) Den er kopla mellom turtalsutgangen på dynamo og +12V frå tenningslås som forsyner turtalsrelè. Men kva er funksjonen? Mine motorar manglar desse motstandane, ( har gått med utkopla kompressorar I fleire år ) Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 17.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2015 Det hadde vore veldig kjekt om nokon kunne koma med eit kvalifisert svar.. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 17.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2015 -ingen som veit dette...? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 18.April.2015 Del på Facebook Svart 18.April.2015 Jeg tror dette er en motstand mellom tenningslås og D+ på dynamoen. Denne har som funksjon å gi riktig feltspenning på dynamoen for å få den til å starte ladingen. Posisjon 18 på tegningen under. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Havlengt Svart 18.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2015 Ja, det er den som er merka nr 18 på tegningen. Det stemmer også at den er kopla mellom D+ og 12V+ frå tenningslås. Men trengs denne egentleg for for magnetisering? Eg manglar desse motstandane på mine motorar og dei ladar heilt normalt... Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 18.April.2015 Del på Facebook Svart 18.April.2015 Dersom du har "gammeldags" ladelampe vil pæren sørge for riktig spenning for at dynamoen vil komme i gang. Når tegningen viser en motstand kan dette tyde på at ladelampen i instrumentpanelet ikke er "gammeldags" På min D6 er det elektroniske instrumente, og her er det montert en tilsvarende motstand. Denne sviktet en gang, noe som medførte at motoren måtte opp i turtall før ladingen kom i gang. Er det 32 eller 42/43 motor du har? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Havlengt Svart 19.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2015 Det er 42-motorar frå 1993. Har ikkje sjekka kva pampar som står i panela, men der er dei orginale Volvo-panela med fire lampar og ekstern summar. Trur det er glødepærer i desse. Spørsmålet er om denne motstanden i det heile har vore monter på desse motorane? Merkeleg om desse skulle blitt fjerna utan grunn.. Men hurtigkoplinga ligg der. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 20.April.2015 Del på Facebook Svart 20.April.2015 Da kan det hele skyldes at du har en tidlig modell av 42-ern, og at tegningen gjelder senere utgaver. Uansett, om ting virker som de skal slik det er koblet er det ingen grunn til bekymring. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.